11.8.10

Veckan som gått hittills...

4 fantastiskt goda rätter.
Efter jobbet var jag hem till Mia hälsade på hennes katter, träffade hennes barn och en åkte vi in till Tierp och åt på Kina restaurang.
Jag och Mia har sorterat alla pärlor i Kyrkbyn, det tog en hel dag, shit vilken röra det var!!
Hade lite tråkigt.
Top HM, chinos Gina, bälte fått av mamma och skor från Converse. Sjalen som var ca 5m lång hittade jag i kvarglömda saker lådan i hallen, jag frös så jag lånade den lite..:)
Måndagens frisyr pga. ostryigt hår..:)


Tisdagen var jag och Kerstin i Söderfors och rensade inne på pastors exp. där. Det gick bra och mycket av det som skulle bort försvann och det var mycket lättare när de som var berörda var där och kunde säga vad som skulle vart osv. Sen åkte vi tillbaka till Tierp och jag fortsatte att städa där.

Idag har vi fortsatt att vara i Tierp, frostat av frysar, strykt handdukar, hittat en vattenläcka, skurat altanen och bara pyst runt och grejjat lite överallt. Men idag var det äntligen sista dagen och det är såååå otroligt sköööönt! Ledig!!!


Både i måndags och tisdags hade jag mysbesök här, så himla skönt att komma hem och bara snacka skit och mysa. Idag var jag själv, det funkade det med men så otroligt mycket tråkigare måste jag säga... Blev lite pizza och amerikanska komediserier bara för att fira..:D

2 kommentarer:

Therese sa...

Grattis, nu är det semester!!!!!! Det är du så värd! Kram

Unknown sa...

Hallelujah! Tack tack! Kraaam/L