13.9.10

Doings

 
Hannahs ena armband gick sönder i lördagskväll så då fick hon designa och jag gjorde det här snygga armbandet från min stora pärlsamling..:)


Fick så himla ont i ryggen igår att jag sov skitdåligt inatt därför blev det inge skola för mig idag, har pluggat hemma istället, diskat lite, fixat och donat i största allmänhet, var till sjukhuset en snabbis och nu sitter jag och kollar på Americas Next Topmodel och har precis gjort kyckling pastasåsen och pasta den här gången blev det med lite oliver i också, i får väl se om det blev gott för varmt för att ätas än så länge...:) Tyvärr så brände jag mig på ångan från pasta vattnet varav en hel harang svordomar kom över mina läppar.. Det lät ungefär "Manligt könsorgan, kvinnligt könsorgan, manligt könsorgan" Fast lite mer aggressivt uttryckta om ni förstår vad jag menar..;)

Får väl se om det blir någon dans för mig idag eller om jag bara tittar på, får se hur ryggen känns, gör fortfarande ont nämligen. Suck!

Inga kommentarer: