5.9.10

Helgen i bilder

Massa godis åts på kvällarna.
På Church Street mumsade jag i mig Sirloin steak med dollar chips och mumsig vitlöks sås.
Bardisken inne på Church, det var svårt att få till bra bilder med min dåliga kamera härinne.
Hannah
Åza
Vi på väg ner på stan för att möta Åza i solskenet.
I väntan på att jag ska bli klar.
Klänning från HM, kofta och cardigan från Gina och skärp från Cubus.
Hannah och jag mumsade i oss Peach Melba glass från Hemköp, den kan jag verkligen rekommendera för det var precis hur gott som helst. Tyvärr fanns det inga bilder på just den sorten. Spring och leta!
Hannah och jag kollade på Karate Kid. Mycket bra och fin film!
Och vi kollade på den här sjuka filmen. Trodde den skulle vara äckligare än vad den var. Mest snuskig och obehaglig.
Åza, Hannah och jag hyrde även den här filmen efter Church. Den var bra och obehaglig. Hade ju kunnat vara ännu värre än vad den var men helt oki. Flickan som spelar den utsatta tjejen var helt fenomenal, grym skådespelerska för att vara så ung!


Kalasfin helg!


Nu sängen, imorgon Rosen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fantastiskt! Du det såg ut att ha en toppenhelg! Jag gillar det breda skärpet. Tummen upp!

Therese sa...

Mums mums säger jag bara :)

Unknown sa...

Catrin: Ja den var verkligen kanon och tack för komplimangen!

Therese: Ja men eller hur! Gud det var så himla gott maten smälte i min mun..:D