11.9.10

Samlade bilder från de senaste dagarna


Jag har varit ute och gått därav bilden från Boluogner skogen.

Jag har ätit massa god mat: Sweet and sour souce with pineapple, creme fraiche, stekt kyckling och spagetti. Mums! Rotfruktsgratäng med schnitzel. Hemmagjorde kladdkaka med grädde och färska jordgubbar.

Vackra Hannah har varit här och skrattat och myst. Igår kollade vi på Cop Out, den var riktigt bra! Skrattade mycket mycket!

Och sist men inte minst outfiten som jag har på mig just nu i väntan på att hoppa in i duschen och fixa till mig inför kvällens festligheter. Halsband, top och jacka från HM, chinos från Monki och skor från Skohuset.

Förlåt för att jag blivit så dålig på att uppdatera men jag är väldigt stressad över skolan så det är därför. Jag hoppas det lugnar ner sig snart...

Inga kommentarer: