19.9.10

Städ, fix och plugg..

Idag har jag gjort min samhälleliga plikt och röstat, kändes bra att ha det gjort! Nu gäller det att hoppas hoppas hoppas bara!
Av att a datorn i knät som jag hade idag när jag pluggade började jag bara svettas om knät och lyckades pressa fram det här ur benet..:) Visste inte ens att det kunde bli så.. Bara på ena också inte det andra.
Efter turen till IKEA igår blev det lite nya gardiner och så som inte kommit upp än men de här ljuslyktorna kan jag visa iaf, fixade till lite inne på toan så nu är jag mer nöjd än innan. Vackert och luktar gott gör det med! :D

Har även hunnit skrivit på skoluppg. så imorgon ska jag och Jonas göra klart den. Känns helt oki måste jag säga. Får väl se vad Jonas säger om det jag har skrivit...

Sen har jag hunnit dammsuga med så det stod härliga till ch mattan har kommit på plats igen..:D Se nedan.
Så är de nya kuddfodralen där också nu ska jag bara hitta lite lampskärmar och små fodral till två kuddar till sen så är min förvandling av rummet klart. Gillar det verkligen än så länge!

Mattan var vit och fin den med som den ska vara..:D

Sen får vi väl se vad kvällen ger! Sköööönt med vila till imorgon!

2 kommentarer:

Mamma sa...

Det ser ju jättefint ut! Kram

Unknown sa...

Ja jag känner mig mycket nöjd måste jag säga! Krama!/L