5.10.10

Dagens outfit

 Längre top från HM, väst från Vero Moda, legings från Gina och skor från Converse.
Halsbandet kommer från Garderobsbutiken, missa inte att Garderobsbutiken firar ett år och har gratis frakt vecka!!!! :D

Någon som har tips på vad jag ska göra för mat, jag har inspiration = noll känner jag. Helt slut efter dagen i skolan och all information och allt kaos. Det är lite mer utrett nu men ah, det hade ju kunnat varit bättre om man säger så...

Annars ikväll ska väl Hannah glida förbi efter att hon gjort massa saker hemma, jag borde göra samma saker men ah, jag är inte så jävla sugen på att diska måste jag säga.. Suck måste köpa grädde och sylt också för jag funderar på att göra pannkakor... Kan för övrigt meddela att min elvisp är paj så det skulle vara bra om någon hade tips på billiga, bra sådana som jag kunde få, tips om alltså..:)

Såg förövrigt grannens små katter här utanför nu, 2 små kattungar, röda som bollar var de. Bill och Bull heter de.. Roligt det där, väldigt passande! ;) Idag var grannen normal också, hon har sådana väldigt humörsvängningar. 

Massa bra på TV idag också, oj oj oj! Mycket som händer nu! :D

3 kommentarer:

Mamma sa...

Du får väl önska dig en när du fyller år!! Kram

Pettiwoman sa...

Åhh vilken bra sida :o)

Tack för tipset. Jag äääälskar ju second hand!

Kram sötis!

Unknown sa...

Mamma: Ja kanske det, men jag vill ju ha roligare saker men det kanske är bättre att önska sig..:)Kramar!

Petra: Härligt att du tycker det, brukar allt hålla mig uppdaterad på din sida med ska du veta..:) Vad kul, ja Garderobsbutiken har mycket mycket grejor som man vill ha! Synd att jag bara är en fattig student! Kram kram!