3.10.10

Helgen

 Vi cyklade till mina gamla hoods och hängde en stund i solen vid Hällarna. Sköööönt!


 Vackra Hannah i solen.
 På kvällen efter cykelturen käkade vi flygande jacob med kokt potatis. Otroligt snabblagat och gott, det blir det lätt flera gånger..:)Kassler, bananer, grädde, sweet chili sås, och jordnötter. Klart!;)
 Anledningen till att vi var u söderfors har vi här, Sigge. Envis som synden men grymt söt är han..

Hannah diskar järnet efter maten.

Grymt skönt att vara hemma i Söderfors en natt. Förrutom att vi fick leta runt bland löven eftersom jag råkade tappa ena cykel nyckeln men som tur var efter att vi hade SOPAT bort alla löv hittade Hannah den.. Jag börjar kanske bli blind...

Dessvärre blev det inte så mycket sömn eftersom Hannah inte fick luft pga. Sigge. Men det löste sig lite när vi kom hem och fick några timmar till. Annars har vi bara kollat på The Gaurdian på 4:an nu, ätit mat och tagit det lugnt. Skööönt!

Arbetet till skolan är förövrigt klart är nu också, äntligen!!!

Imorgon ska jag väl bara läsa lite, sen blir det lugnt och lite dancing på kvällen, om än lugnt med tanke på min förkylning.

Good night folks!

3 kommentarer:

Mamma sa...

Sigge ser ju livsfarlig ut!! Du skulle ha chili sås, inte sweet chili sås i maten. Men det gick kanske lika bra. Kram

Therese sa...

Japp, bajskatt för oss och andningsproblem för er... Hm, tur att han är så söt och att höfte och bruket i övrigt visade sig från sin bästa sida ;) Vi hörs, kram!!

Unknown sa...

Hahaha ja men det är så när han inte vill sitta still och min blixt är så bländande..:D Men han är ju söt iaf.. Jaha, ja det blev jättegott ändå men då vet jag till nästa gång iallafall. Reflekterade inte över just det..;)

Ja men precis så himla fint överallt och inget regn, kalas!

Kram på er båda!