13.11.10

Dagen

 Gillar han som missade memot om att de skulle vara dubbelt så stora..;)
 Efter att jag lämnat Fabi på stationen och vinkat av henne mötte jag upp Hannah och kikade runt lite på stan efter skor till henne som hon hittade. Sen gick vi och satt oss på nya Waynes och drack en varsin stor varm choklad med grädde och marshmallow fluff. Mums mums mums! och Snackade massa. Det var grymt trevligt!
Förutom maten jag fick av Mia fick jag också tre chokladkakor av Linnea och Maja, ser verkligen fram emot att äta Vinter Vit från Marabou som jag tänkt köpa själv länge, men inte blivit av, från Linn fick jag en flaska vitt, en hjärtformad bakform och Lussebulle te, ska bli spännande att smaka både vin och te. Jag fick även en flaska vitt av Åza som jag ser fram emot att korka upp även den..:) Av Fabi fick jag en biobiljett vilket var superkul för undertiden jag och Mia satt och käkade tidigare på dagen sa jag precis till Mia att jag verkligen skulle vilja gå på bio, så det var ju lite ödet att jag fick en biobiljett från Fabi. Så himla roligt! :D


Just nu kollar jag på What happen in Vegas... Bra och rolig film med Ashton Kutcher och Cameron Diaz..:)

Inga kommentarer: