28.11.10

Helgen i bilder

 Ute på krogen i Fredags, som vanligt var det urtaskig musik så det var tråkigt, men det var roligt att se Fia fuldansa bakom massa folk när de inte märkte det..:) Var en kille som försökte ragga upp mig också, ytterst roande..;) Roligaste var att Hannah stod bredvid och jag presenterade henne för honom som min flickvän, det tog ungefär 10sek för honom att förstå innebörden av just de orden..:) Hahaha! Man kunde typ höra hur det knakade...
 På lördagen vaknade Hannah och jag hemma hos mig och gjorde english breakfast till lunch-frukost ett ägg fick dock inte vara med då det hamnade på golvet istället.
 Nisse vilar kindfettet.
 Sen gick vi hem till Hannah på kvällen,åt popcorn och massa godis. I godispåsen fanns denna muterade tavelkrita. Smakade mums trots storleken..:)
 Trött tjej dagen efter krogen..:)
Och idag har det varit konsertmed 170 korister från Gävle området i konserhuset i stan. Det var kul jag var dock lite trött och den varade i över 2,5h vilket jag tycker är långt till och med, men allt var bra så hoppas inte publiken satt och somnade..:)

Inga kommentarer: