5.12.10

Helgen

 Den fräsoiga lapplampan inne på nya Waynes
 Där jag fickade en toast med skinka, ost och tomat från Barnmenyn
Tillsammans med Annika och Linnea efter dansuppvisningen..:) Mycket trevligt, bra idé!

Annars har helgen mest bestått av att kolla på filmer och mysa runt med Hannah här hemma. Och plugga såklart! Ska börja skriva ordentligt på tisdag är planen så får vi se hur det går, hoppas jag har förstått den individuella uppgiten korrekt, men det vet man väl aldrig känns det som..:)

Kollade på Fame idag, den var verkligen jättebra! Gillar att jag har så mycket filmer här hemma. Mysigt liksom!

Nu ska jag lägga mig och läsa boken Våldtäkt och Romantik som jag började läsa för längesen men inte kommit igenom än, men men det går framåt nu iaf..

Sov gott sen hörni!

Inga kommentarer: