24.1.11

Helgen i bilder

 På fredag kvällen åkte jag och Hannah hem till mina föräldrar i Söderfors och hängde lite för att det inte funkade att bara ta tåget till Uppsala direkt från Gävle så tidigt på morgonen. Men trevligt som 17 var det! Och mysigt att träffa kjelgrisen Sigge på bilden ovan.
 Efter att ha vaknat okristligt tidigt på lördagsmorgonen begav vi oss i mina föräldrars bil till Uppsala för att fira min kära systers examen. Jag och Hannah som sovit dåligt under natten sov en stund  bilen med, sköööönt!

 Min sminkning för dagen.
 Min mobil knäpper ju som sagt inge bra bilder men här är det från Universitets Aulan i Uppsala iallafall där examens ceremonin hölls. Therese satt i den bakersta raden på scenen och syns därför inte på bilden så himla tydligt.
 Sara och Therese utanför aulans ingång. Sara och Therese skrev sin D-uppsats tillsammans.
 Sis and Me
 Dagens outfit. Kavaj, klänning och strumpbyxor från HM och skor från Skopunkten.
 Halsband från HM.
 Vi mumsade i oss den här godbiten. Mmmm!
 Pappa, mamma och Hannah hemma i Therese och Richards fina nya lägenhet.
 My gorgeous girlfriends outfit. Yummie! ;)
 Några av alla som var där..:)
 Och sist men inte minst den vackra himmelen utanför min lägenhet väl hemma i Gävle igen.
Och dagens kvällsmat. Spaghetti och lyxig köttfärssås med matlagningsgrädde och kanel. Mums mums!

Har även hunnit med att plugga, gå och handla och mysa med Hannah idag.

Nu sitter jag här själv och håller på att fixa lite med CV och lite sånt, ska söka fler sommarjobb så jag får jobba lite i sommar..;)

Kommer att bli tomt i sängen utan Hannah ikväll....


Imorgon första dagen på nya kursen!

Inga kommentarer: