23.2.11

Dagen

 Soligt och fint på morgonen. Jag fick stå och vänta en stund på att Emma skulle komma för hon var lite sen, men inte gjorde det något när det var så fint väder. Stod och solade en massor!
 Utsikten från rummet där vi hade redovisning. Grymt härlig, solade en stund här med bara för att det var så varmt och skönt i solen. Redovisningen gick för övrigt bra, opponeringen med. Opponenterna till vårt arbete uppmärksammade dock rätt pinsamma saker i vår text, tack och lov var det inte jag som hade skrivit den, men ändå.. Inte oki!
Så här satt alla, på rad längst fram, så att alla riktigt kunde stirra ut de som redovisade..:)

Sen kom jag hem och myste runt lite med Hannah,lagade stuvade makaroner och köttbullar, gick och handlade och sen vevade jag iväg till kören och nu har jag kommit hem..:)

Imorgon ska jag åka till Uppsala för att träffa mamma och Therese och det ska bli toppen kul!
Tyvärr kommer jag nog inte hinna träffa Richard, det får bli en annan gång..:)

Lovar att knäppa massa fina bilder att bjuda er på imorgon kväll!



Sov Gott Sverige!

1 kommentar:

Linn sa...

Härligt att redovisningen gick bra=)
Jag gör så och ha det så skoj i morgon!! Puss