4.3.11

Dagen

Vaknade av mig själv 915 och kände mig utvilad, men jag börjar känna mig lite småseg nu igen... Men men det löser sig nog snart då jag ska kila iväg och gå på ett Zumba pass på Korpen. Sen blir det hem och avsluta problembiten och skriva klart syftet och sedan se över allt jag har skrivit hittills så jag kan släppa det mer och mer... Brukar alltid göra så för då blir det mindre att göra i slutet, så varje gång jag skriver något läser jag alltid igenom det gamla och korrigerar det som behövs då slipper det bli en stor monster redigering i slutet liksom..:)

Sen borde min bok som jag har beställt komma idag också så då ska jag sätta mig och läsa den efter att jag är färdigt med skrivandet innan jag ska träffa Hannah som jag förövrigt firar 7månader med idag! <3

3 kommentarer:

Therese sa...

Lycka till med Zumban ;)

Anonym sa...

Tack! Jag hade en toppendag i Gävle! :)

Unknown sa...

T: Tack tack det gick såbra så! :)

C: Härligt Catrin du får koma tillbaka flera gånger!! :)