2.3.11

Fynd

 PÅ owes hittade jag den här fina fina burken för 29kr.
 Skylten för 49, lite tand kräm och pappers näsdukar för en spottstyver och en monster stor LdB duschcreme flaska för 40kr..:)
 Och den här underbara lilla ljuslyktan om jag har funderat att ha en liten blomma i mitten på i sommar.. Eller värmeljus, vi får se..:)
 På biståndshjälpen hittade jag det här dösnygga halsbandet för en 20:a
 Det här skärpet i helmettal för 35kr.

 Och lite pärlor och fina knappar i små påsar för nästan ingenting..:)
Här tyckte jag att Kärleken passade, ovanför sängen..:) Ska fixa så att det kommer upp lite bilder på mig och Hannah där också..:)

Totalt hamnade allt jag köpt på 283kr och jag hade bestämt mig för att inte handla över 300kr idag så jag är grymt nöjd..:)

1 kommentar:

Linn sa...

Härliga fynd!!
Tack själv super trevlig dag! Nej nej behövs inte alls. Puss