14.3.11

Stylisterna

Förra veckan vann Caroline tävlingen och fick gå på ELLE-galen. Hejja hejja! Något som gjorde mig så himla arg var att Kajsa inte kunde glädjas alls åt hennes framgång.. Jag blir så less på den svenska avundsjukan!!! Det är det värsta som finns!

Ska kolla på måndagens avsnitt nu innan jag kör igång med pluggandet..:) Missa inte det ni heller!!!


Efter avsnittet: Det är officiellt jag klarar verkligen inte av Kajsa, hon tycker att allt är orättvist hela tiden och jag tycker att hon presterade sämst idag på plåtningen... Hoppas hon är den som får lämna huset på torsdag! De andra kan som jag sagt tidigare vem som helst få vinna av. Roligt att det är de som jag har velat ha som vinnare hela tiden som blir kvar isf...;) Jag måste kunde något om det här med styling alltså..;)

Inga kommentarer: