25.3.11

Stylisterna

Sisådär så har jag kollat på veckans sista avsnitt av Stylisterna, för er som har missat hela serien så ska ni gå in och kika på Kanal5s playsida. Där finns alla. och jag kan verkligen rekommendera er att göra det, så himla bra!!!

Något som jag tycker är väldigt kul är att de personerna som har varit min favoriter från början nu är i final. Det var Melodys tur att åka ut och Niklas och Caroline fick åka till Paris tillsammans med Frida Fahrman. Längtar tills på måndag när nästa avsnitt kommer! Verkar som att de ska styla och fota Frida, hoppas verkligen att Caroline gör bra ifrån sig! :)

Måste även säga att jag förstår juryns resonemang kring att Melody åkte ut, hon har inte riktigt hard core fashion sense, absolut att hon kan styla men hon är lie för tillbakadragen och inte så edgy...

Inga kommentarer: