3.3.11

Tips

Ni får ju inte missa senaste avsnittet av Stylisterna, Linn får blund så hon inte ser vilken som åker ut eller läser om det här..:)

Den här veckan var det Victorias tur att lämna huset. Jag tycker att det var rätt, hon har genom hela programmet gett ett sken av att inte vilja vara där och som jag tidigare skrivit är hon lite mähäig vilket jag tycker är jobbigt att se på... Dessvärre presterade Caroline inge vidare och det känns inget vidare iom att jag verkligen gillar henne, men jag förstår absolut kritiken hon har fått, ibland verkar hon inte vara professionell och det är definitivt inte OK! Nästa gång någon åker ut tycker jag verkligen att det ska bli Kajsa, för hon är så himla skum, gillar inte alls henne, kan inte greppa henne tycker hon är nedlåtande på många vis, hon tror alltid att hon vet bäst och nej, sånt funkar inte med mig! Bye bye Kajsa säger jag bara!

Längtar tills på måndag när nästa avsnitt är..

Inga kommentarer: