25.8.11

Vill ha från HM

 Skulle vilja ha någon av de här topparna men kan inte bestämma vilken jag gillar bäst. Lutar åt den ljusa, sen skulle jag även vilja ha byxorna som är till den ljusa tröjan.
Bild 1: Gillar formen och färgen på skjortan och sen var den inge dyr heller, Jeeeej! Samma byxor som till den ljusa tröjan.

Bild 2: Jag ÄLSKAR byxorna, finns även i grått och då blir det svårt att bestämma vilken man vill ha, men de svarta är allt bra fina. Gillar hela den looken!

Bild 3: Egentligen vill jag inte ha någon av klädesplaggen i bild 3, det är mer känslan jag är ute efter..:) Kanske för att den är så höstig?

2 kommentarer:

therese sa...

jag köpte den mörka :) supersnygg!
tack för idag! och kom ihåg att att kolla ÿou and i ;)

Unknown sa...

Ååååh du ser, de var så fina båda två!!! Jag vill ha båda, men den strama student ekonomin säger nog nej tror jag...:) Vi får väl se..;) Det ska jag göra, får nästan ta och göra det först när jag internetet rullar på som det ska, Tack själv hörre du! Super trevligt och som sagt nu får det fan inte ta 6 månader till nästa gång! <3