10.9.11

Jag: av Linn

11 kommentarer:

therese sa...

ja lätt att vi ska! jag ska köpa en system kamera, så då kan vi fota riktigt snygga bilder!

Patrik Petersson sa...

Snygga!

Unknown sa...

therese: ja, gört säger jag bara, jag är så på!! Puss

Unknown sa...

Tack patrik!!

CJ sa...

SVAR: Men eller hur, Rony Shram är en grym fotograf! Ha en skön söndag. :)

maria sa...

tack för alla kommentarer!
stampingprylarna till naglarna är köpte h'är http://nagelgiganten.se/

AnnaWK sa...

Tack snälla, jag har en Nikon D3100 som jag använder flitigt. Är väldigt stor skillnad i kvalité från min lilla kompaktkamera som jag knappt vill använda längre trots att den alltid är med i handväskan.

Unknown sa...

Maria: Där ska jag spana in!

Anna: Åh jag vill också ha en grym kamera, det blir så mycket roligare att knäppa bilder då!

Pillan & Till Hund sa...

Hej!

Tipsar om en tävling med hundprodukter. Vinn en goodiebag med hundvårdsprodukter, värde ca 630,-

Tävlingen finns här:

http://tillhund.blogg.se/2011/september/tavling-goodiebag-med-hundvardsartiklar.html

Ida sa...

va fan jag såg inte på min dator att det liksom var två bilder, men nu på jobbdatorn så ser jag ju!! Cooolt määään.. vad fin du är Linda.. Keep up the good work..

Unknown sa...

Jahaaaa, hahaha, ja man lär ha en lite snabbare dator för att se det, men vad roligt att du ser det nu och gillar det också..:) Det var roligt att fota med Linn så det blir säkert fler gånger..:) Taaaaack Ida!