13.9.11

Ljusmys

7 kommentarer:

angie, mitt liv i new york sa...

Jaha så kul! =) Vad gjorde du? :)
Jag ska studera fashion marketing and management =)
kram!

Unknown sa...

Jag dansade och volontärarbetade. Åh gud vad intressant hur kommer du att göra med boende och allt sånt? Är du är själv är känner du någon mer som också ska plugga där?
Kram!/L

angie, mitt liv i new york sa...

Så spännande! =) vad dansar du och vad var det för volontärarbete? :)
Tack så mycket! En av mina närmsta kompisar ska också plugga här fast p¨å en annan skola :) så vi ska hitta något tillsammans

Ida sa...

åh vad mysigt.. fint. Du har en bra mobilkamera, är lite avis.. :) <3

Linda sa...

Hahaha tack Ida! :) Ja den är faktiskt helt oki, skulle vilja ha en sån där lyx variant 300 på systemkamera, men om jag inte vinner på triss så lär nog det inte hända inom en snar framtid..;) <3

jenlen sa...

mys med ljus, ska tända lite här hemma nu också :)

Unknown sa...

Absolut det tycker jag du ska göra, blir mysigt på en gång..:) Jag har mina i öppna spisen ist för en brasa..:)