22.10.11

Dagens outfit

Jeansskjorta Dressman, sjal Åhléns, leggings HM och skor från Nelly.

14 kommentarer:

rebecka sa...

sv: hon är riktigt bra! :)
massor kramar!

Unknown sa...

Absolut! :) Kram

jenlen sa...

vilka snygga leggings!

Unknown sa...

Tack så jättemycket!:) Sköna som 17 också..:)

MyzaaN sa...

Jaa super fina :D helt rätt ska nog köpa den svarta först & sen de nvita om jag har råd !

trevligt :D haha
super snyggt! kram !!!

Jenny sa...

fin outfit! :D
Okej! Jag var på födelsedagsfest igår, imorgon ska jag jobba=)

Jenny sa...

Ja det är jag som har tagit bilderna :D tack!

neli sa...

ikväll har jag inte gjort så mycket.. vi var hos min kusin och firade hans flickvän för hon fyllde år hihi =) så det var lite kul! sen har jag bara tagit det lugnt =) vad har du själv gjort ikväll? =) hoppas du haft en bra lördag hihi..

va kul! haha jag hade redan lagt till dig såg jag =)
kram

Marcus Å sa...

Fin outfit! Allt bra med dig denna söndag? :)
Kram

Unknown sa...

MyzaaN: Jamen det låter som en fin idé!

Tack så jättemycket! Kram!!

Jenny: Tack så mycket jenny! Åh med vad trevligt!!! Och det är verkligen en kanontalang du har!

Neli: Men det lät ju verkligen inte helt fel det inte! Kvällen som var var jag och tjejen på en fest, efter det gick vi hem för hon blev lite dålig. Men annars var lördagen verkligen en kanondag och festen med!
Kramar!

Marcus: Tack så mycket!!! Allt är fint med dig, just ju agerar jag sjuksyster till min kära flickvän som mår lite sämre..;) Hur står det till med dig?

Kram

neli sa...

jo jag hade nog skaffat mig en kors klockan om jag hade fått så mycket pengar, men jag tror inte jag kommer få så mycket... men jag har velat ha en hur länge som helst nu så det är nästan dags haha =D

haha ajdå det där lät inte kul haha. man ska ta det lugnt när man är ute haha =)
hoppas du får en bra söndagkväll söt =)
kram

anniepiie sa...

Snyggt och coola leggings verkligen! :) SV: okej, visst är det! :) Inte så himla seriöst program men endå ganska intressant att få höra om hans gäster. har du sett dendär filmen abduction som han var aktuell i nu?? :) förresten, veckans kändis är uppe nu, kanske tänker du, just det!!! :P haha Kram

Michelle MK sa...

grymma leggings!

Unknown sa...

Neli: Då är det dax köp den!!! :) NEj emn ett bidrag är ju också alltid grymt bra att ha till det iom att de kostar rätt mycket..:)
Massa kramar!

Annie: Thank you very much! Ja men absolut jag tycker att det är bästa intervjuerna som han gör, gör att man får skratta lite också yes jag och Hannah var och såg abduction på bio, har du sett den? Oki då ska jag spana in det! :) kRam

Michelle: Tusen tack! :)