10.10.11

Låttips

4 kommentarer:

neli sa...

bruno mars är så bra =)

ja det är skitsnyggt när det syns sådär men jag är inte tillräckligt modig för att gå runt sådär haha. kanske på sommaren funkar, men inte nu på hösten haha.

ja jag har också kollat på hemsidan.. flera gånger per dag typ, men dem får nog inte in den mer =( den var riktigt snygg!

nej jag har inget zara i närheten men jag passar på att besöka affären varje gång jag åker till en stad som har zara haha. det är min favoritaffär.. jag bor i jönköping =) själv?
kram

Unknown sa...

Jag håller med!

Då förstår jag, jag kan ha det ibland men inte alltför ofta..;)

Men knäppt ju! Tråkigt!

Ah, ja Zara har mycket snyggt måste jag säga..:)

Jag bor i Gävle så vi har nästan alla affärer som man kollar i till vardags iaf..:)

Kramar

Diimans sa...

låten e sjukt bra!:)
Tack fina du,vad glas jag blir!(:

Unknown sa...

Visst är den!!!

Det var så lite så! :D