10.10.11

Låttips

6 kommentarer:

destiny sa...

kaffe och musik bara :) tråkigt väder idag. Så himla kallt hehe. kram

Unknown sa...

Ja du ser du får passa på att lyssna på mina låttips så kanske du hittar nåogt nytt att lyssna på..:) Ja eller hur råkallt här också! Vad har du för planer i veckan då?

Kramar

neli sa...

ja det är klart det skiljer sig! men h&m:s kvalité är det inget fel på faktiskt.. eller inget som jag märkt av iaf! men ginas kan vara sådär ibland...

haha åh nu har regnet kommit till er =( tråkigt! men det kan vara mysigt på kvällen med regn =)
kram

destiny sa...

ja jätte härlig låt :) .. Nej faktiskt inte, det har typ ös regnat hela dagen. Man blir så deppig. Den här veckan ska jag tillbringa med min bästa vän som är här på besök. Hon har ju flyttat upp till stockholm så får passa på och njuta av henne innan det är dags för henne och lämna mig igen hehe. Vad har du själv för planer ?

Unknown sa...

Nej precis hm har jag bara varit med om någon gång men gina är värre på det.. Tråkigt sånt där! Haha ja precis så länge man slipper gå ut i det så får det regna hur mycket som helst:-D kramar

Unknown sa...

Eller hur den är så himla grym! :D Åh ja det förstår jag, viktgit att träffas när man väl kan om man inte bor på samma ställe! Här typ störthaglade det igår, vart lite kaos måste jag säga! :D

Hur är läget idag annars då?