28.11.11

...

7 kommentarer:

Kashaya sa...

Sv. Ja det var riktigt roligt där. Är glad att jag gick.=) Tyvärr så var det inte alla som kunde kommentera i det gamla kommentarssystemet efter någon uppdatering från bloggers sida här under hösten därav disqus kommentarssystemet.

EMMAS! sa...

jaha åh jobbigt krya på dig :/ ja visst är dom söta :D
jag kom nyss hem från skolan. kram :)

Jenny sa...

Jaa :D fina ögon!!

neli sa...

åh dina ögon! otroligt fina!

åååh jag älskar mina nya skor men ack så obekväma dem ÄR! haha. har skitont i fötterna idag efter att ha gått i dem i några timmar haha. MEN jag fick en massa blickar och även kommentarer om hur snygga dem är haha. en kvinna på kicks stoppade mig för och fråga vart jag hade köpt dem haha.

nej det blev ingen klocka haha. men jag väntar nog lite till!! =P
hoppas du också får en superbra start på veckan tjejen!
kramar

LIENE sa...

sv: Åh, förstår att du längtar till det!

Cilla sa...

Ååh du har ju såå vackra ögon! :)

Unknown sa...

Kashaya: Attans ja men då rä det det så då är det bara att stå ut..;)

Emma: Underbart söta! Älskar djur! Kramar!

Jenny: Tack så mycket jenny vad gulligt av dig!

Neli: Åh tack vännen vad snäll du är!

hahahha ej vilken otur!! Det blir inte bättre med gelilägg elelr så heller då?
Jobbigt!!! Mne kul med alla fina komplimnager! Och jag förstår för de är verkligen assnygga!

ja men herre gud tid finns det ju iallafall så du hinner säkert köpa en framöver iaf..:)

Trevlig dag!!

Massa kramar!

Liene: ja eller hur! :D

dev: Thankyou! Thats sweet! OK I'll check it out!

X

Cilla: Åh tack vännen vad gulligt sagt av dig!