11.3.12

On stage

Published with Blogger-droid v2.0.4

10 kommentarer:

Liese sa...

Jag gillar om din smink. Gjorde du det själv? :)

neli sa...

aaaaw tack snälla du hihi. älskar bältet! snyggaste jag har =)

asså jag måste ju säga att jag ÄLSKAR din sminkning på bilden.. fan va snyggt! har du gjort det själv? sjukt duktig är du isåfall =O
kram

EMMAS! sa...

Just nu har jag en ny tävling, vinn tandblekning värd 449 kr & ALLA som deltar får ett presentkort på 100kr på denta.se!!
länk:
http://eemma.se/2012/march/tavling-vinn-tandblekningskit-alla-som-delta.html#comment

förlåt om du inte gillar tävlings tips!!

Therese sa...

Hörde av mamma att du var skitduktig! Jag hade också velat se! Du får köra dansen på lördag för mig och R! ;) Ha en fin vecka, vi hörs! Puss & kram!

Laila sa...

I like the make up on your eyes, so beautiful!

Helen sa...

Jag har även nu lyckats bestämma vilket Chanel halsband jag vill ha :D Ska bara beställa det i veckan :D

therese sörensen sa...

hoppas det gick bra! :) KRAM!

Mamma sa...

Du var helt strålande! Kram

anniepiie sa...

snygg sminkning tjejen! :D Kram

Jon sa...

Riktigt het sminkning :) hoppas det gick bra