9.12.09

Dagens outfit + smått och gott

Risgrynsgröt med kanel, socker och mjölk till lunch, mumma!
Det är snodde jag ihop på inte alls lång stund och jävlarns vad snyggt det blev, snyggast jag gjort hittills nästan!!!:D
Armband har jag gjort själv, tröja HM, linne och chinos från Gina och såklart min svarta converse till!
Den här bilden togs igår efter att jag hade fönat håret så himla skön frilla jag får efter jag fönat det med huvudet upp och ner... Det roligaste är att det skulle ligga kvar så om jag inte fixade till det..;)


Idag slutade vi lite tidigare i skolan för att vi var så sablarns effektiva, tack och lov! Var inte upplagd för plugg idag, mer upplagd för något annat, roligare..;)

Snart blir det project runway och bara TV häng. Ska bli grymt skönt att inte tänka mer på hela dagen, aaaaahh!

Trevlig kväll!

1 kommentar:

Ivana sa...

Skitsnyggt armband. Själv skulle jag inte kunna sno ihop det på en lite stund så jag är avis just nu! :)