21.12.09

Göteborgsresan fredag

Agnes, Jens & Linda på Gretas.
Linda med en av sina 75 (läs högst 3 eller 4) backar med pärlor.
Mango Sourz med 7up hemma hos Linda. Mums!
Linne från HM 99kr, designad av Laura Laine.
Jag, hemma hos Philip mumsande på pepparkaksdeg.
Lindas brorsbarn lill-Mickisen
Utsikt från Philips lägenhet.


Dagen började bra jag gick upp kl 1000, duschade och vaknade till liv, käkade frukost och bestämde att jag skulle träffa Linda nere på stan för att hitta en ny top jag kunde ha på kvällen då jag glömt att ta med mig den jag egentligen skulle ha... Klantigt av mig jag vet! Men så blev det iallafall, så jag lyckades lotsa mig själv ner till nordstan och där möta upp Linda och hitta det snygga linnet på HM som fick utgöra en del av min kvällsoutfit. Lindas svägerska, Camilla, hörde sedan av sig och frågade om Linda hade lust att käka lunch med henne iom att hon var nere på stan och självklart hade vi det! Så vi pallarade oss iväg till ett ställe som hette Pasta Prego och åt pasta buffé. Jag fick även träffa Lindas brorsbarn om var en liten solstråle! Hon var så himla rolig, hade massa bus för sig och jag och Linda hejjade på till mamma Camillas förtret..:) Sen åkte jag vidare till Haga Kyrka och mötte upp Maria och gick hem till henne och fikade, tyvärr har jag ingen bild på detta. Men det var grymt trevligt iallafall! Sen bar det av hemåt för att göra sig i ordning, sminka sig lite, äta lite pepparkaksdeg och sedan bege sig hem till Linda, vilket det visade sig att hon bodde bara 3 hållplatser från Philip, så det var ju grymt smidigt! Där letade jag efter vackra pärlor i hennes backar och hittade en hel del förvärv men den bilden kommer för morgondagen då jag inte hann leta tillräckligt på kvällen. Efter vi hade delat på en pizza och kollat lite på Ullared, mötte vi upp Nils (Lindas käresta) på en spårvagn nere på stan och åkte vidare till en fest som deras kompis hade. Där var det fullt med härligt och roligt folk så det var jätteskoj! Jag och Linda hade redan planerat att vi skulle åka till Gretas på kvällen och Agnes följde med och Jens strålade sedan samman med oss där. Det var väldigt kul, mycket intressant folk sånär som på ett par heterokillar som var dryga, tappade ölglas och skrek böghög över hela stället. SUCK!!! Men, men vi hade det väldigt skoj och dansade hela natten iallafall!:D

Inga kommentarer: