12.3.10

Flera dagars uppdatering som missats

Mmmm, vilken mumsig pizza det blev. Halva är Kristina special och andra halvan är Hawaii special utan curry. Till KS fick man bea och till HS köpte jag till vit sås..:) Mmmm!
Idag har Hannah och jag knatat runt på stan och grejat lite, därefter gick vi förbi snälla Linn och lånade hennes locktång till mitt hår på söndag och sen käkade vi mumsig pizza som syns på bilden ovan. Hannah var snäll och diskade av lite bestick innan maten..:) Kvällen kommer enbart att bli lugn och mysig är planen! Ah! Helg!
Benita är en riktig housewife som föder upp oss i gruppen på goda choklad muffins med knäckkola fyllning och annat gottigt. Det här var igår och idag hade hon med sig en pistachelängd som jag tyvärr glömde att både knäppa kort på och smaka... Suck!
Det är vackrast när det skymmer...

2 kommentarer:

Therese sa...

Kul kul kul att ses idag :)

Therese sa...

Hur gick det nu i går? Jag är nyfiken! :) Kolla in bilderna på min blogg också, du är med ;)