21.4.10

Usch

(Bildkälla)

Fy! Idag när ag vaknade och tittat ut genom fönstret öste det ner, snöblandat! Usch usch usch! Men jag ska ju iofs spendera större delen av dagen inomhus iallafall så det är inte så farligt och just nu är det faktiskt uppehåll, thank God! Hade ställt kl på 930 men jag har sovit så himla oroligt hela natten att jag kände att det inte räckte med den sömnen jag fått, stängde av alarmet och tänkte att jag bara skulle sova i ca 30 min till. Mmm, bra tänkt, dåligt utför skulle jag kunna sammanfatta det... Vaknade 1113! Rusade upp och började greja, så nu sitter jag här påklädd, nyäten, ska precis börja diska och sen blir det plugg för hela slanten i dag ska jag läsa om arvsrätt och arbetsrätt tänkte jag plus fortsätta läsa om avtal om jag pallar... Det är iallafall boken Civilrätt som just nu "förgyller" mitt liv..:D

Inga kommentarer: