24.8.10

Åh herre gud....

Jaha då var jag och gymmade i lite drygt 1h och sen kom jag hem solen hade börjat lysa ute så jag tänkte "Jag måste ju ändå handla varför inte ta med mina pantburkar samtidigt?" Sagt och gjort, så då gjorde jag det tog med kärringshoppingvagnen för att allt skulle få plats och rullade iväg till Hemköp när jag väl kom dit efter att ha gått i ca 7-10 min visade det sig att pantmaskinen var trasig så då var det bara att gå vidare i ca 10-13 minuter till Konsum Krysset, så då gjorde jag det och handlade lite för mina pantpengar där även om allt är svindyrt där, sen så visste jag att jag var tvungen att gå tillbaka till Hemköp iallafall för vissa saker jag skulle ha fanns inte på Konsum utan bara på Hemköp så då gick jag tillbaka 10-13 min igen varav det nu hade börjat regna rätt kraftigt. När jag kom till Hemköp slutade det precis regna och jag gick in handlade lite snabbt det jag skulle ha och när jag kommer ut igen hällregnar det precis som när jag gick från Konsum, så då var det bara att gå de 7-10 min hem från Hemköp till mig i det... Suck! Så mycket motion för inget liksom!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu är jag glad att jag märkte denna webbplats, precis lämplig information som sökes!