24.8.10

Gårdagen och dagen



Linne och byxor från Gina, sportBH från Stadium och hoodie från HM's herravd.

Dansen igår var helt galet rolig! Så den ska jag lätt fortsätta på! Sen kom jag inte hem från Emma förrän kl 2 nästan, hade så himla roligt och snackade massa skit och skrattade, så skönt att träffa henne igen! :D

Idag ska jag iväg och träna på Korpen tänkte jag och köpa ett 10ggrs kort så vet jag att jag kommer hinna använda upp allt på 3 månader, det är lika bra för iom att jag inte vet hur mitt skolschema kommer att se ut alls är det bäst att vara så flexibel som möjligt..:D
Sen blir det bara plugg!


För övrigt, vem fan beställde regn?!


Av de jag ut,ande igår har Anna redan varit flitig att svara, kolla in hennes blogg för att se hennes svar..:D

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Vad roligt att du antog utmaningen, det var kul att läsa dina svar!

Unknown sa...

Men det var bara trevligt att göra det..:D

Annis sa...

Är det inte bökigt (kanske ett skånskt ord?) att dansa i så stora kläder? Jag vill alltid ha tight, tight, tight :)

Unknown sa...

Hahaha nej det är ett ord jag använder med..:) Så jag förstår vad du menar och nej kläderna är av så tunna tycker att det inte gör något om det hade varit vanligt mjukisbyxtyg hade jag också tyckt att det var jobbigt men iom att det är typ supertunt så känns det mer som att jag dansar med extra mycket luft omkring mig typ..:) /L