23.8.10

Helgen i bilder

Och myste.
Och sen såg vi som jag tidigare sagt den här också.
Kikade på Bröllopsfotografen som var en kalasbra film!!! Gillade den verkligen så den ska jag kolla på igen innan den ska tillbaka. Och för att inte tala om alla supersnygga kläder de hade!!! Gaaaalet snyggt!
Vi målade naglarna på varandra.
Jag gjorde västerbottenostpaj, som det nästan blev ingenting kvar av. Mums!
Det var vackert när solen gick ner.


Tyvärr har jag haft ont i huvudet hela helgen, rätt jobbigt försökt att vila bort det men det funkar inte.. Måste ha något som ligger jättefel i nacken för det är definitivt därifrån det kommer.

Idag blir det mest plugg för min del. Annars bara luuugnt! :D

Träffa Emma från skolan hade jag tänkt hinna med också...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejåhå!


Du har en Award att hämta på min blogg!

Ha en fin dag!