3.9.10

Gårdagen och dagen

Klänning från Indiska, skärp från Cubus och skor från Cellbes.
Halsbandet lite inzoomat, passar perfekt till mina naglar i Depend nr 171.
Örhängen och halsband från presenten från Garderobsbutiken.
Alla dessa underbara smycken fick jag. Fantastiskt, Hannah fick det smycket som har en läderrem för det var inte riktigt ja, men hon blev så glad så..:D
Fick även en min present efter samarbetet med Garderobsbutiken. Spännande! Kallade gårdagen för lilla julafton.
Fick den här underbart vackra rosen av Älsklingen igår. Sötaste kommentaren med "-En blond blomma". Gud vad jag älskar denna kvinna!


Kvällen igår mös bara jag och Hannah runt och ikväll blir det likande fast med pizza istället för köttfärsås och spagetti.

Var i skolan idag också för första gången trevligt att träffa alla igen måste jag säga..:)

Inga kommentarer: