22.9.10

Stockholms shoppingdag med Linn

Shoppingstass: Kofta från Myrorna, linne och jeans från HM, halsband Garderobsbutiken, armband har jag gjort själv och blå Converse från NYC.
Vackraste vädret var det ute! Soligt och kyligt, perfekt för att kila runt i Sthlm. Bussen gick 0830 så jag gick upp vid 6 och duschade lyssnade på Morgonpasset i P3 och myste runt.
Till lunch blev det såklart tacos på Kungshallen. allt blev uppätet både för mig och Linn.

Jag provade massa kläder, bland annat provade jag denna söta hatt på Monki jag köpte den inte men både gullig och rolig var den!
Jag valde Banan och Tiramisu. Grymt goda var de båda! Smakade även Linns som var grymt gode de med..:D
Linn tog Hazelnut och Kiwi
Utsikt från Gelaterian i Gallerian.
På bussen hem, något groggy och trötta men glada för äventyret! Hem gick bussen kl 17 från Sthlm så vi var väl hemma i Gävle runt 1930.

Detta måste bli av fler gånger Linn! :D

Bilder på det jag handlade kommer imorgon ist orkar inte göra det nu plus att det är så dåligt ljus här inne så ni kommer ändå inte se något..:)

1 kommentar:

Therese sa...

Gud så mysig dag :)