29.10.10

Dagen

Ja vad ska man säga om den här dagen egentligen, vet inte vad jag ska skriva.. Kaos i huvudet och man blir arg på hur dålig den här kursen är, motivationen till att plugga är obefintlig när man liksom inte känner att lärarna ens orkar engagera sig... Suck!



Roliga citat för dagen:

Under första föreläsningen idag hade vi en väldigt dålig föreläsare som inte ens presenterade sig. Efter att hon hade gjort världens sämsta föreläsaning och bara svammlat frågade Emma tillsist.
"Vad fan är hon för någontig?"
Jag vände mig då förbryllad mot Emma och svarar storögt: "Jag vet inte!" Och brister ut i skratt.

Jag och Emma pratade om att man kankse måste ut på arbetsmarknaden om det finns en möjlighet trots att man går på sjukpenning att ta ett annat arbete som fungerar trots nedstt arbetsförmåga i övrigt.

Jag sa då: "Så om jag alltså fåtten skada på nacken och inta kan vrida huvudet åt sitodorna kan det anses rimligt att jag har ett jobb där jag bara behöver kolla rakt fram"
E: " Ja tydligen"
L: "Men va fan det är ju som att de tar lösningar ur röven!"



Ikväll vet jag inte vad det blir det visar sig.. Anledningen till att jag inte blogga igår var för att jag hade så fruktansvärt ont i huvudet. Det gjorde så ont att jag ville börja gråta men precis när jag var på väg kom jag på att det är lönlöst, efteråt kommer det bara göra ännu ondare så då var det ingen idé liksom... Suck! Känner fortfarande av det tyvärr, men det kanske ger med sig snart..:)

1 kommentar:

Mamma sa...

Krya på dig! Kram