27.10.10

Gårdagensoutfit and doings

 Original bilden som jag knäppte när jag fick tråkigt..
 Väst HM, top VILA och chinos från Gina samt skor från Converse. Sjalen som syns i min hand är från HM.
 Örhängen från Strawberry NYC.
 Bilden efter att Hannah gjorde om den i ett ljusjuseringsprogram i hennes telef.
Och här är förslaget som PJ gav han vill tatuera in eller alltså inte precis såhär men det är en likande tatuering han vill använda mitt ansikte till.. Jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag vill det eller ej än... Vi får se..:) Känns lite konstigt att någon ska gå runt med mig på valfri kroppsdel när jag inte ens känner de..:)

Lite stressad för jag ska iväg till kören här så jag skriver antingen mer sen eller imorgon..:)

Men det vart mys med Hannah och mycket skratt igår, trevlans som 17 såklart!!

Inga kommentarer: