11.3.11

Dagen har börjat...

Jag och My Dearest vaknade vid sex och jag måste säga att det var rätt segt, Hannah kilade in och gjorde sig i ordning medan jag knäppte på radion och dukade fram frukost. Så det var en mysig start på dagen! Innan hon gick var hon in en sväng till på toan för att bli färdig och då passade jag på att diska så då kände jag mig nyttig måste jag säga..:) Sen när Hannah hade kilat kröp jag ner i sängen igen med Nisse och vi myste ner oss tillsammans. Sov inte så jättebra men ah, det var skönt att sova vidare lite bara. Vaknade nu vid 10 och har fixat till mig för snart blir det Zumba-pass på Korpen och sen blir det såklart hem och plugga igen. Idag ska analyserna komma på plats tänkte jag..:) Och gärna tankar kring diskussionen också, finns redan lite både här och där men lite till vore fint..:)

Inga kommentarer: