11.3.11

Måsten för att få fram mina lockar

 Förts tar jag lite Shockwaves mousse med heatprotector för att lockarna ska bli lite styla och kramar i blött hår.

Därefter tar jag Schwartskopf got2b Smooth'n'chic soothing lotion med heatprotector för att alla hårstrån ska bli samlade och att ge lockarna mer en mer följsam look.

Därefter fönar jag håret tills det är i princip torrt.

Efter det tar jag lite got2b Smooth'n'chic soothing lotion för att krama in ev. flygiga hårstrån.

 När jag är färdig med det tar jag om jag har PROFFS hårspray hemma och sprayar upp håret för att få volym.

Och avslutar allt gör jag med PROFFS finishing shine spray för att ge håret lyster och glans.

Underbara produkter som jag varmt kan rekommendera till personer med lockigt hår!

För plattat hår använder jag got2b Smooth'n'chic för att skydda håret och därefter sprayar jag shine spray över för att ge håret lyster..:)

Glöm INTE att delta i TÄVLINGEN på bloggen klicka HÄR, kommentera och länka från era bloggar. Ni behöver inte ha en blogg för att delta!

2 kommentarer:

Miss Jenny sa...

åh den där got2be luktar så sjuuukt gott ju!!

Unknown sa...

Eller hur, lite jordgubbigt liksom..:) UNDERBART!