10.3.11

Gårdagskvällens outfit and doings

Top Cubus, skinnimitations leggings från Gina.
Skor från Skohuset.
Skor från Skohuset som jag köpt av Linn..:)
Svagt skuggade ögon med en gråglittrig ögonskugga från The Body Shop samt ljus ögonskugga från Fleur de santé.
En liten bit av Evakören samt Valbomusikkår samt Sandvikensmusikkår.

Konserten gick finfint så det varinga problem, hade ett litet missöde med min hatt men de lyckades vi styra upp väldigt bra ändå så, NO PROBLEM i slutändan! :)

Det mest traumatiska som hände var att kvinnan som stod bredvid mig, fick magsjukan mitt under konserten och blev hemskickad, så nu är jag LIVRÄDD för att jag ska ha blivit smittad... INTE OKI! Men jag tvättade händerna supernoga när jag kom hem och tog en shot med sprit så jag hoppas att ev. bakterier gick en hård död till mötes. Hannah kom hem till mig ungefär samtidigt som jag kom hem, hon hade varit och kikat på en fotbollsträning i Andersberg, TREVLIGT!

Glöm INTE bort TÄVLINGEN på bloggen klicka HÄR för att komma till inlägget och delta!

Inga kommentarer: