10.3.11

Just nu

Sitter jag och samlar energi för att ta tag i pluggandet, känns som att det kommer att bli en bättre dag idag, om inte så får jag lite panik så det blir säkert bra det här..:)

Gick upp med Hannah vid 6 imorse för att hon skulle iväg till skolan, medan hon gjorde sig i ordning så fixade jag frukost med fil, rostade mackor och te till oss. Vardags romantik på hög nivå! Sen efter att hon hade pinnat iväg blev det sängen för mig igen. Sov rätt oroligt och är rätt trött nu men vad gör det när jag fick sova med älsklingen inatt. Absolut ingenting!

En liten snabb-dos av Stylisterna, sen blir det plugg till em och sen lite Powerafro på Korpen på det..:)

Glöm INTE bort TÄVLINGEN på bloggen. Klicka HÄR för att kolla in den och DELTA!

2 kommentarer:

Mikaela sa...

tack för inlägget!

Måste även passa på att säga att du verkligen ha vackra ögon!

Unknown sa...

Tack själv! Och tusen tack för komplimangen, vad gulligt av dig! :)